Colore Tallerken Ø27 cm, blå
Varenummer:
K690632
Producent
Kähler
Indpakning:
Indpakning
25,00 kr.
Juleindpakning
25,00 kr.
Produktinformation "Colore Tallerken Ø27 cm, blå"
Kähler og Aarstiderne er med serien Colore gået sammen om at hylde den
helstøbte og autentiske madoplevelse. Colore kollektionen genfortolker
på smukkeste vis det håndværk og de dekorationsteknikker, der gennem
årtier er blevet udviklet på Kählers gamle pottemagerværksted. Stellet
har sjæl og mange charmerende detaljer fulde af liv og sanselighed.
Colore tallerken Ø27cm er fremstillet i stentøj i en smagfuld farve
Berry Blue, der vil måde berige dit måltid med ekstra varme og autentisk
nærvær. Tallerkenens overflade har riller, der fremhæves med den
transparente blanke glasur, og tallerkenen er dekoreret med håndmalet
penselstrøg langs kanten, der visuelt indrammer formen. Brug Colore
tallerkenen til de gode hverdage stunder hvor vi nyder det, vi spiser i
selskab med dem vi holder af.
Brand: Kähler
Størrelse: Ø27 cm H2,5 cm
Materiale: Stentøj
Brand: Kähler
Størrelse: Ø27 cm H2,5 cm
Materiale: Stentøj
Collection: | Kähler Colore |
---|---|
Farve: | Blå |
Kähler
Kähler – since 1839
Historien om Kähler tog sin begyndelse helt tilbage i 1839, hvor den holstenske pottemager Herman J. Kähler åbnede et lille keramikværksted i Næstved. Det var dog først da sønnen Herman A. Kähler i 1875 overtog værkstedet, at keramikeventyret og kunstværkerne for alvor tog fat. KähIer havde i en længere årrække en nedgangsperiode, hvor mærket blev mere og mere ukendt. I år 2008 købte arkitekten Frantz Longhi rettighederne til den snart 175 år gamle keramikvirksomhed og har siden hen genvækket traditionen og originaliteten i Kählers design. Kähler består af en omfattende serie af smukke keramikprodukter i bløde og indbydende farver, som har rødder helt tilbage til begyndelsen. Kählers vision er at være det mest nyskabende skandinaviske keramikbrand, der gennem et univers af autenticitet inspirerer forbrugeren og de besøgende til en opnåelig drøm om nordisk design og madkultur.